HSEQ-ratkaisut turvallisuusjohtamisen tarpeisiin

Tarjoamme skaalautuvan HSEQ-ratkaisun työmaiden turvallisuusprosessien digitalisointiin ja riskien hallintaan. Hoida päivittäiset lain velvoitteet helposti ja pysy kartalla työmaan turvallisuudesta kellon ympäri.

Ratkaisu

Varmista kumppanien luotettavuus

Toimittajahyväksyntäprosessilla varmistat, että työt tekee vain hyväksytty toimittaja ja täytät viranomaisvaatimukset helposti

Tehokas luvitusprosessi

Digitalisoimalla ja keskittämällä työntekijöiden lupien hallinnan säästät aikaa jopa 30 min per työntekijä

HSEQ-työkalut

Reagoi riskeihin ajoissa ja keskitä resurssit viisaasti.

Tehtävämme on tarjota ketterämpiä turvallisuusprosesseja rakennus- ja teollisuustyömaiden tarpeisiin. Ratkaisumme auttaa täyttämään lain vaatimukset automaattisesti ja vähentää työmaiden hallinnollisiin tehtäviin kuluvaa aikaa. Keskitä resurssit tuottavampaan työhön!

Miksi valita meidät?

Toimittajahyväksyntäprosessi harmaan talouden torjuntaan

Kattavan urakoitsijarekisterimme avulla varmistat, että työmailla tai projektissa työskentelevät sopimuskumppanisi ovat luotettavia ja täyttävät tilaajavastuulain vaatimukset. 

Vähennä hallinnollista työtä digitaalisella luvitusprosessilla

Sähköinen kulkulupien ja pätevyyksien käsittely säästää aikaa ja rahaa. Helppokäyttöisellä verkkoperehdytyksellä koulutat uuden työntekijän vain viidessä minuutissa. Ei enää odottelua työmaalla!

Tehokkaampaa turvallisuusjohtamista

Seuraa työmaan turvallisuutta ajantasaisesti HSEQ-työkaluilla. Site Managerilla hoituu mm. turvallisuusmittaukset ja -poikkeamat, tapaturmaraportointi, työlupien hallinta sekä reaaliaikainen työmaaviestintä.

“Tutkimusten mukaan yrityksen turvallisuusjohtamisella on kiistaton yhteys yrityksen maineeseen, myyntiin, brändiin ja markkina-arvoon. Tämä selkeä korrelaatio vain voimistuu yrityksen koon kasvaessa.”

 

Palvelumme

Urakoitsija- ja toimittajaketjun hallinta

Ulkoisen työvoiman hallinnasta tulee tehokasta ja yhdenmukaista

Henkilölupien ja -pätevyyksien hallinta

Eroon paperityöstä digitaalisella kulku-, työ- ja ajoneuvolupien hallinta-alustalla

Modernit työkalut turvallisuusjohtamiseen

Jatkuva työturvallisuuden seuranta, mm. TR- ja MVR-mittaus ja tapaturmien käsittely

Nopea verkkoperehdytys

Sähköinen perehdytys ja pätevyyksien hallinta helpottaa työmaan lupien käsittelyä.

Kulunvalvonta ja kalustonhallinta

Henkilö- ja ajoneuvoportit ja kulunvalvontaratkaisut

Täytä viranomaisvaatimukset muutamalla klikkauksella

Ratkaisulla hoidat verottajailmoittamisen ja tilaajavastuutietojen valvonnan automaattisesti

Palvelumme lukuina

KÄYTTÄJÄÄ YRITYSREKISTERISSÄ

AKTIIVISTA TYÖMAATA

TYÖNTEKIJÄÄ ASIAKASYRITYKSISSÄ

%

ASIAKASMÄÄRÄN VUOTUINEN KASVU

Asiakkaitamme

Haluamme toiminnallamme edistää turvallisuusjohtamisen kulttuuria ja auttaa asiakkaitamme parantamaan työturvallisuutta, kannattavuutta sekä työhyvinvointia eri toimialoilla. Ratkaisumme on kehitetty yhdessä asiakkaidemme kanssa ja se on käytössä jo yli 1500 työmaalla. 

Pyydä 30 min esittely

Kappelitie 6, 02200 Espoo

Myynti +358 400 600 339

etunimi.sukunimi@takamaki.fi

WhatsApp