SITE MANAGER

Tehokkaampaa ja turvallisempaa työskentelyä

TEHOKKAAMPAA TYÖNJOHTOA

Takamäki Site Manager on työnjohdon toiminnanohjauspalvelu, joka on kehitetty rakennustyömaille ja tehdassaiteille. Site Managerilla hoituu niin kulunvalvonta kuin lupien ja työturvallisuuden seuranta. Palvelu huolehtii viranomaisraportoinnista, kuten tilaajavastuusta ja rakennusalan ilmoitusvelvollisuudesta (urakka- ja työntekijäilmoitukset) sekä Aluehallintoviraston raportoinnista. Site Manager on helposti integroitavissa myös muihin asiakkaan järjestelmiin, jolloin työmaalla kerättyä tietoa voidaan hyödyntää koko organisaatiossa niin johdossa kuin projektinhallinnassakin.
Toiminnanohjausjärjestelmä tehostaa rakennusalan toimintaa

LAAJIN

Sisältää kaikki keskeiset työkalut tehtaan työvoiman ja urakoitsijoiden hallintaan sekä turvallisuuden parantamiseen.

Rakennusalalle suunniteltu toiminnanohjausjärjestelmä säästää aikaa

TEHOKKAIN

Nopeuttaa työntekijätietojen ja kulkulupien hallintaa, tehostaa valvontaa ja viestintää sekä automatisoi viranomaisilmoitukset.

Toiminnanohjausjärjestelmä on tehty rakennusalalle ja on helppokäyttöinen

HELPOIN

Helppokäyttöisellä ja respsonsiivisella käyttöliittymällä uusi työntekijä ja aliurakoitsija omaksuu Site Managerin jopa ilman erillistä koulutusta.

35 000

120 000

Rakennusliikkeille - Tocoman Työmaa

Lue lisää

1. Urakoitsijoiden hallinta

Takamäki Site Managerilla hoidat helposti ja yksinkertaisesti urakoitsijoiden hallinnan. Palvelu kattaa koko prosessin pääurakasta aliurakoihin sekä urakoiden ketjutukseen. Lisäksi Site Manager varmistaa, että asianmukaiset tilaajavastuudokumentit kerätään urakoitsijalta ja tallennetaan osaksi sopimusta. Se myös tarkistaa tarvittavat tiedot ja ilmoittaa sinulle mahdollisista puutteista. Palvelu auttaa sinua myös urakoitsijoiden valinnassa. Site Managerin urakoitsijarekisteristä löydät aina ajantasaiset ja vertailukelpoiset tiedot urakoitsijan aikaisemmista projekteista ja niiden onnistumisesta. Sen ansiosta voit helposti etsiä tietyn tyyppiset urakoitsijat ja valita niistä parhaimmat! Näin varmistetaan yrityksellesi onnistuneet ja laadukkaasti toimitetut urakat.

2. Henkilöstö- ja kulunvalvonta 

Niin kulunvalvonta kuin työajanseurantakin sujuvat kätevästi Site Managerin avulla. Kiinteä leimauslaite joko porttiohjauksella tai ilman mahdollistaa tarkan työajan seuraamisen, ja sähköinen työajanseuranta onnistuu nykyisin myös pelkällä mobiilileimauksella. Sähköinen tuntilappu puolestaan helpottaa sekä omien että urakoitsijoiden työntekijöiden työajanseurantaa. Sekä hyväksytyt työtunnit että matka- ja kulukorvaukset voidaan Site Managerilla siirtää helposti suoraan palkanlaskentaan tai laskutukseen. Palvelun avulla erilaisten korvausten kirjaus ja hyväksyminen voidaankin hoitaa suoraan ilman ylimääräisä vaiheita. Tämä tuo todistetusti merkittävää säästöä!

3. Turvallisuusseuranta

Site Manager auttaa myös turvallisuushavaintojen raportoinnissa. Kaikki turvallisuuteen liittyvät havainnot voidaan raportoida vaivattomasti teehavainto.fi -osoitteessa. Tapaturma- ja läheltä piti -tilanteiden seuranta yhdessä kulunvalvonnan kanssa mahdollistaa tapaturmataajuuden laskemisen niin työmaa- ja teollisuusalueilla. Näin parannamme yhdessä elintärkeää työturvallisuutta!

Turvallisuushavaintojen lisäksi palvelu mahdollistaa myös helpon ja nopean TR- ja MVR-mittauksen raportoinnin. Mittauksissa havaitut turvallisuuspoikkeamat voidaan tehokkaasti osoittaa oikealle vastuuhenkilölle, ja niiden käsittelyä voidaan seurata myös jälkikäteen.

4. Lupien hallinta

Työntekijöiden työluvat sekä perehdytykset pysyvät kätevästi kunnossa Site Managerin avulla. Perehdytyslomake voidaan allekirjoittaa sähköisesti, ja tiedot työntekijöiden ammattipätevyyksistä säilyvät näppärästi sähköisessä pätevyyslompakossa sekä työmaarekisterissä. Myös työtekijöiden suorittamat ePerehdytykset sekä osa pätevyystiedoista voidaan hakea Valttikortti-järjestelmästä suoraan Site Manageriin. Voisiko homma olla enää helpompaa?

5. Viranomaisraportointi

Site Manager hoitaa työntekijä- ja urakkailmoitukset puolestasi! Lakisääteinen viranomaisraportointi niin verottajalle kuin Aluehallintovirastollekin hoituu vaivattomasti ja halutessanne myös täysin automaattisesti. Ilmoituksien tekeminen on helppoa ja nopeaa, ja monipuoliset ja helposti muokattavat raportit ovat aina mukanasi missä ikinä liikutkin! Raportteja ja työmaa-asiakirjoja voidaan myös tallentaa ja jakaa esimerkiksi eri urakoitsijoille tai projektiorganisaatiolle. Jokaiselle urakoitsijalle voidaan sopimuksen yhteydessä luoda omat tunnukset, joilla hän voi veloituksetta hallinnoida omia tietojaan ja selata raportteja.

NYT ON AIKA DIGITALISOIDA TEOLLISUUDEN TYÖNJOHTAMINEN!

Takamäki Site Managerin avulla digitalisoit työnjohtamisen helposti ja näppärästi.

Kun annat palvelun hoitaa byrokratian ja raportoinnin, sinulle jää aikaa kiinnostavampiin työtehtäviin!

Asiakaskokemuksia

“Site Manager helpottaa dokumenttien hallintaa ja tuntikirjanpitoa.
Stora Enson tehtailla arki on helpottunut, kun papereista on päästy
eroon ja tärkeät tiedot on saatu koottua yhden järjestelmän alle.”

Erno Pyykönen, ostopäällikkö, Efora Oy

“Site Managerin avulla työmaat ovat huomattavasti turvallisempia ja niiden velvoitteita voidaan seurata reaaliajassa. Takamäki on mielestäni poikkeuksellisen hyvin oivaltanut sen, että kehitystyötä täytyy tehdä yhdessä päätoteuttajien ja rakennusliikkeiden kanssa.”

Jari Pulkkinen, turvallisuuspäällikkö, Fira Oy

“Site Managerin avulla työskentely rakennustyömailla helpottuu oleellisesti. Voin suositella Site Manageria sen helppokäyttöisyyden ja aikaa säästävien ominaisuuksien takia.”

Joonas Hilakari, työnjohtaja, Ojarannan Rakennus Oy

Integraatioita

Tilaa 15 minuutin esittely

WhatsApp